Özellikler

Sistemimizin güçlü özelliklerini keşfedin ve otel operasyonlarınızı nasıl dönüştürebileceğinizi görün.

Bulut Tabanlı Altyapı

Her yerden erişilebilir, güvenli ve ölçeklenebilir bulut altyapısı ile otel operasyonlarınızı yönetin. Verileriniz güvenli sunucularda saklanır ve 7/24 erişilebilir.

  • 99.9% Uptime garantisi
  • Otomatik yedekleme
  • SSL güvenlik
  • Çoklu lokasyon desteği

AI Destekli Otomasyon

Yapay zeka ile rezervasyon optimizasyonu, fiyatlandırma ve müşteri hizmetleri süreçlerini otomatikleştirin. Daha hızlı ve doğru kararlar alın.

  • Akıllı rezervasyon optimizasyonu
  • Dinamik fiyatlandırma
  • Chatbot destekli müşteri hizmetleri
  • Tahmine dayalı analiz

Mobil Uygulama

Personeliniz mobil uygulama ile oda durumu güncelleme, check-in/check-out ve rapor oluşturma yapabilir. Gerçek zamanlı senkronizasyon ile veriler anında merkezi sisteme aktarılır.

  • Offline çalışma desteği
  • GPS konum takibi
  • Fotoğraf ve video kayıt
  • Dijital imza

Detaylı Raporlama

Kapsamlı analiz ve raporlama araçları ile otel performansınızı izleyin ve sürekli iyileştirin. Grafik ve tablolarla verilerinizi görselleştirin.

  • Gerçek zamanlı dashboard
  • Özelleştirilebilir raporlar
  • Excel/PDF export
  • Performans metrikleri

Müşteri Yönetimi

Misafir bilgileri, konaklama geçmişi ve iletişim kayıtlarını merkezi sistemde yönetin. Misafir memnuniyetini artırın ve sadık misafir tabanı oluşturun.

  • Detaylı misafir profilleri
  • Konaklama geçmişi takibi
  • Otomatik hatırlatmalar
  • Misafir segmentasyonu

Güvenlik & Uyumluluk

Verileriniz endüstri standartlarında güvenlik önlemleri ile korunur ve yasal uyumluluk sağlanır. KVKK ve GDPR uyumlu veri işleme.

  • 256-bit SSL şifreleme
  • KVKK uyumluluğu
  • Rol bazlı erişim kontrolü
  • Audit log kayıtları

Gelişmiş Özellikler

Profesyonel otel yönetimi için gelişmiş araçlar

Oda Yönetimi

Otomatik oda durumu güncelleme, temizlik takibi ve bakım planlama sistemi. Personelin iş yükünü optimize eder ve misafir beklentilerini karşılar.

  • Otomatik oda durumu güncelleme
  • Personel atama algoritması
  • Gerçek zamanlı durum takibi
  • Öncelik sıralaması

Envanter Yönetimi

Otel eşyaları stok takibi, otomatik sipariş verme ve maliyet kontrolü. Stok seviyelerini optimize eder ve gereksiz maliyetleri önler.

  • Gerçek zamanlı stok takibi
  • Otomatik sipariş uyarıları
  • Tedarikçi yönetimi
  • Maliyet analizi

Rezervasyon Sistemi

Online rezervasyon alma, takvim entegrasyonu ve otomatik hatırlatmalar. Misafir deneyimini geliştirir ve operasyonel verimliliği artırır.

  • Online rezervasyon formu
  • Google Calendar entegrasyonu
  • SMS/Email hatırlatmalar
  • Çakışma kontrolü

Fatura Yönetimi

Otomatik fatura oluşturma, ödeme takibi ve muhasebe entegrasyonu. Mali işlemlerinizi kolaylaştırır ve hata riskini minimize eder.

  • Otomatik fatura oluşturma
  • E-fatura entegrasyonu
  • Ödeme takibi
  • Muhasebe entegrasyonu

Entegrasyonlar

Mevcut sistemlerinizle sorunsuz entegrasyon

WhatsApp Business

Misafirlerinizle WhatsApp üzerinden otomatik mesajlaşma ve bildirim gönderme.

E-posta Sistemleri

SMTP entegrasyonu ile otomatik e-posta bildirimleri ve misafir iletişimi.

Ödeme Sistemleri

Online ödeme altyapıları ile entegrasyon ve otomatik ödeme işlemleri.

Takvim Sistemleri

Google Calendar ve diğer takvim uygulamaları ile senkronizasyon.

API Desteği

RESTful API ile kendi sisteminizle entegrasyon ve özel geliştirmeler.

Muhasebe Sistemleri

Fatura ve muhasebe yazılımlarıyla entegrasyon ve otomatik veri aktarımı.

Özellikleri Kendiniz Deneyin

14 gün ücretsiz deneme ile Resepsiyon'un tüm özelliklerini keşfedin. Kredi kartı bilgisi gerektirmez.